13. oktober 2009

Jeg skal sælge min kære andelslejlighed på Vesterbro i København

Kære Gomde og Sangha
Jeg står og skal flytte ned til Nepal og støtte min kæreste i det Danidaprojekt hun leder lidt ude for Kathmandu. Ned til Buddhas føde land, landet med de sneklædte bjerge, hvor mange mestre har søgt inde til en dybere forståelse af det levende hjerte, den store juvel.
I den forbindelse har jeg brug for jeres hjælp. Jeg står og skal sælge min kære andelslejlighed på Vesterbro i København og ville høre om i kender nogle, der ville være interesseret i at købe den. Dem der er interesseret i at høre mere om lejlighed er mere en hjertelig velkommen til at kontakt mig Jonas Christensen på telefon: 29862648.
Skulle nogle af jer være interesseret i at komme ned og besøge os til næste år og se hvordan et økologisk Danidaprojekt fungerer, er der mulighed for dette, da den økologiske farm vi bor på også har et Guest House, hvor man kan bo med forplejning. Et dejligt sted efter et slappe af efter et besøg på klosteret i Kathmandu.
Med Kærlige Hilsener
Jonas